Last in, First out

10 maart 2024 - Nauders, Oostenrijk

Mijn laatste week in Nauders is aangebroken. Ik kwam als laatste en vertrek als eerste.
Waar mijn Hongaarse en Slowaakse collega’s uitkijken naar het einde van het seizoen over vier weken, laat mijn naderende vertrek me niet onberoerd. De laatste foto’s worden gemaakt, de laatste verhalen uitgewisseld en de laatste ervaringen opgedaan. Het voelt een beetje als ‘gas geven’ op genieten van een nu al meer dan geslaagd avontuur. En hoewel het goed is om straks weer in Nederland te zijn en het oké is om dit avontuur af te sluiten, maakt de verandering die dat met zich mee brengt me toch emotioneel. Als ik dat dan schrijf aan een collega, krijg ik het meest vriendelijke berichtje terug…

1. Ans Hendrickx-Westmaas:
    11 maart 2024
    Logisch dat je er emotioneel van wordt, jou kennende heb je ook daar weer vrienden en vriendinnen gemaakt!! En nu toch al weer de laatste week, wij zijn natuurlijk blij dat je direct weer thuis bent, maar ik begrijp goed dat het jou moeite kost om dit avontuur weer af te sluiten! Geniet nog even daar en ik weet zeker dat het niet de laatste keer is dat je er bent geweest! Dikke kus van mij. XXX
  2. Olga:
    11 maart 2024
    Geniet van de laatste dagen!
  3. Caroline:
    11 maart 2024
    Veel sterkte met dit zoals je zelf ook al zegt afscheid van dit stoer te gekke fantastische avontuur dat je aan bent gegaan🤩dikke 💋
  4. Angélique:
    11 maart 2024
    Mooi toch, dat je je in drie maanden zo geliefd hebt gemaakt dat ze je ook gaan missen. Maar wij zijn blij om je weer terug te zien, hoor! Geniet van je laatste werkweek daar!
  5. Ad:
    11 maart 2024
    Wat fijn voor jou dat dit een zeer geslaagde missie is geworden, en wat fijn voor mij dat je weer terugkomt, 3 dikke kussen.
  6. Guylaine:
    11 maart 2024
    Super lief en mooi bericht, verdien je ook. Nog lekker genieten. En tot snel, mag je nog even nagenieten door alles te vertellen. Vertel ik over mijn tripje 🥳⛷️🍻😘
  7. Carla:
    12 maart 2024
    Dit is / was een mooie tijd waar je de rest van je leven elke winter weer aan terug denkt. Niemand kan je dat afnemen. En ik denk dat je vast wel weer terug gaat. Wat is het mooi daar in de bergen....maar ook tot snel hier weer
  8. Colinda:
    14 maart 2024
    Ik mis mijn werkmaatje, fijn als je weer terug bent!

Jouw reactie