Lama Trekking

8 maart 2024 - Nauders, Oostenrijk

Een van mijn to-do-wensen in Nauders was een Lama Trekking. Mijn deelname was lange tijd onzeker, omdat de Lama Trekking alleen op vrijdag wordt georganiseerd en ik dan meestal aan het werk ben. Maar, in mijn voorlaatste week was daar dan toch een mogelijkheid! Zonder een idee wat ik kon verwachten, begaf ik mij om 13.00u naar de verzamelplaats in het dorp. Daar werden we voorgesteld aan vier lama’s en niet veel later werd duidelijk dat Snoopy mijn metgezel zou zijn voor de komende 3-4 Stunden. En dan is het niet veel anders dan de hond uitlaten. Je krijgt de lama mee aan een touw en gaat wandelen. Het komische beest naast me en de aanblik van een karavaan lama’s die door de heuvels van Nauders trekt, hebben wel 3,5 uur lang voor een grijns op mijn gezicht gezorgd!

1. Ans Hendrickx-Westmaas:
    10 maart 2024
    Echt een hele leuke activiteit, ik dacht eerst dat het een Alpaca was, maar toch een lama dus! Wel een behoorlijke wandeling, je kreeg wel waar voor je geld, een superleuk beest met een leuke naam!
  2. Caroline:
    Geweldig Fem😍
  3. Natasja:
    11 maart 2024
    Dit heb je toch mooi meegepikt, supertof!! 😊
  4. Helen:
    Haha wat leuk 🥰
  5. Guylaine:
    11 maart 2024
    Wel heel wat groener dan een tijd terug zo te zien. Wel gezellig veel plezier nog💋

Jouw reactie